Зрозуміло,
що науковців, які досліджують дане питання набагато більше і цей список можна значно
продовжити, проте далеко не з усіма цими працями можна познайомитися, оскільки
не всі вони є у вільному доступі. Навіть і з перерахованих видань нам вдалося
познайомитись не з усіма. Тому детально проаналізувати ми зможемо тільки два з
них – підручник Миколи Степановича Тимошика («Історія видавничої справи»), а також інтернет-ресурс «Ізборник», в якому наявні фрагменти
усіх праць з історії української видавничої
... Читати далі »
Давно відомим є той факт, що Іван Федоров був не першим
книговидавцем на Україні. Знову ж таки за допомоги М. Тимошика було знайдено
лист, в якому Федоров розповідав про те, що прийшов і підняв з колін занедбану
вже до того часу друкарню Степана Дропана. Також існує ряд документів, які
підтверджують існування Дропана, його друкарні та його видавничої продукції.
Поважний
літній чоловік Клей Хеммонд був відомим і популярним письменником. За своє
творче життя він назбирав багато різноманітних літературних премій та нагород.
Ось-ось вийде у світ його чергова книга, сторінки якої письменник вже зачитує
своїм шанувальникам на одному з літературних вечорів. Клей Хеммонд знайомить
присутніх з головним героєм свого твору – молодим письменником-початківцем Рорі
Дженсеном. Глави книги Хеммонда розкривають нам особистість Рорі Дженсена,
знайомлять аудиторію з його життям, характеризують його внутрішній світ.
Будь-який тип видавничої продукції має свої переваги та недоліки. Відповідно до завдань автора, видавництва, характеру аудиторії, на яку вони орієнтуються створюється видання, яке б задовольнило всіх своїм змістом, виглядом та ціною: і автора, і видавців, і споживачів. Це це стосується і брошур, які є невід'ємною складовою сичасного видавничого ринку. Тож визначимо переваги та недоліки зброшурованих типів видань. Переваги: 1) Зручність і швидкість у використанні; 2) Невеликий обсяг; 3) Відносна дешевизна товару, можливість здешевлювати його. Недоліки: 1) Обмеження в кількості сторінок; 2) Низька якість через здешевлення; 3) неприбутковий тип видання; 4) не будуть довготривалими; 5) відсутність потрібних елементів довідково-допоміжного апарату видання.
А ти любиш подорожувати? Напевно, що так, тому що зараз в руках тримаєш цю брошуру і читаєш моє послання саме тобі. Або ж ти цікавишся. Може на майбутнє, а може й просто так. В думках подорожуючи, будуючи мрії й не маючи зовсім ніякої їх реалізації. Не бачу хорошої перспективи.
Чи знайоме тобі відчуття свободи? Волі, гарного настрою, святкового очікування? Відчуття, коли ти йдеш по незнайомій вулиці, на лиці привітна посмішка, в вухах грає така улюблена музика, очі бачать світ повен тих твоїх бажань, які ти прагнеш реалізувати, і ти реалізуєш, тому що ти вільний робити це саме тут і саме зараз. Звичайно, кожному можуть стати на заваді «... Читати далі »
Не починайте справу
без чітко прописаної концепції. Накресліть хоча б основні положення, які хочете
втілити у своєму виданні. Як говорить народна мудрість: «Сім раз відмір, один
відріж». Потім, не затягуйте з
обдумуванням концепції (дуже багато часу втрачається , за цей час можна багато
встигнути…), склавши концепцію, розробляйте макет видання (Паблішер вам у
поміч).
Частіше консультуйтеся
з викладачем (він направлятиме ваші розмиті думки у потрібне русло),
обговорюйте проект брошури з однокурсниками.