У рішеннях зі створення ваших брошур ви повинні керуватися факторами, які дійсно допоможуть в розробці вашої рекламної кампанії. Наступні поради друку брошур допоможуть витягнути найкраще з вашої маркетингової кампанії.
1. Ви повинні знати, що є об'єктом вашого рекламування, і що ви хочете, щоб ваш потенційний клієнт знав про ваш бізнес. Знання, що є вашою головною метою і об'єктом рекламування, допоможе вам легко осмислити ідеї та проекти, які будуть відповідати вашій рекламної кампанії.
2. Хто ваші потенційні клієнти - час від часу ви турбуєтеся, коли отримуєте не те, що чекаєте. Це трапляється, ймовірно, тому що ви не поширили ваші матеріали потрібним людям. Уявіть, що ви в сфері туризму і просуваєте на ринку туристичний маршрут, ваші потенційні клієнти повинні бути іноземцями або людьми, погано знайомими з вашим регіоном. Ніколи не роздавайте матеріал людині, яка не має інтерес або увагу до того, що ви пропонуєте.
3. Хто буде друкувати ваші брошури? На сьогоднішній день дуже багато фірм, агентств, друкарень і дизайн-студій, які із задоволенням виконають ваше замовлення. Проте, вони, можливо, не здатні надати те, чого ви потребуєте, в цьому випадку шукайте через Інтернет, де ви зможете знайти онлайн надійного і доброго агента по рекламі. Він може дати вам ідеї та краще сприйняття про друк брошури. Дизайн поліграфічної продукції розробляється дизайнерами дизайн-студії. Останнім часом стає модним виготовлення брошури з кишенею. Це дозволяє додавати до неї листівки, візитну картку або компакт-диск.
4. Який формат використовувати - брошури бувають різних форматів, але частіше виготовляються брошури формату А 4 і А 5. Друк брошур може здійснюватися на папері з різною щільністю із застосуванням різних технологій скріплення. Найбільш поширеним способами скріплення аркушів брошури або каталогу є клейове (при кількості смуг більше 64) або скріплення скріпкою (зошитовий обкладинка), термопереплет (кількість смуг більше 100).
Якщо у вашій брошурі до 64 смуг (сторінок), то скріпка - оптимальний варіант. Формат брошур визначається її довжиною і шириною в готовому вигляді. Зазвичай даний вид друкованого вироби випускається у форматах А4 і А5, але можливі нестандартні розміри.
Зазвичай брошури друкуються на офсетному папері, а її обкладинка виготовляється з щільнішою, найчастіше крейдованого паперу різних сортів. Найбільш популярна глянцева крейдований папір і покрита додатково матовим лаком. Також на виготовлення обкладинки підходять картони, які використовуються, наприклад, для виготовлення візитних карток. Для більшої барвистості друкованого каталога існують ламінування, лакування, вирубка і тиснення. Якщо у вашій брошурі немає кольорових ілюстрацій і тираж готового видання менше 1000 примірників, то блок вигідніше всього друкувати на різографі.
5. Дизайн, кольору і чорнило - вид вашої друкованої брошури дуже зміниться в кращу сторону, якщо ви будете використовувати привабливі кольору, тим самим ви привернете увагу потенційних клієнтів. Як дизайну ви можете використовувати фотографію туристського об'єкта, кращу частину ваших готелів або те, що ваша фірма може запропонувати. Що стосується кольорів і чорнила, краще всього використовувати стандартні чотири кольорові чорнила. Наявність кольорових гам друку на ваших брошурах зробить її більш привабливою і блискучою.
Залежно від змісту, брошура може носити рекламно-інформаційний або розважальний характер, вона може бути призначена для внутрішнього користування або зовнішнього розповсюдження. У будь-якому випадку, незалежно від мети виготовлення тієї чи іншої брошури, висока якість поліграфії та виконання буде гідно оцінений вашими клієнтами, партнерами і співробітниками.
|