Привабливі рекламні брошури можуть створити чарівний імідж вашої компанії, товарів і послуг. Незалежно від того, які рекламні потреби ви випробовуйте, формат брошури відмінно підійде практично для всіх цілей. У сенсі змісту та використання брошури сильно розрізняються. Їх можна роздати на виставках або передати торговому персоналу як рекламні матеріали. Незалежно від способу їх поширення, брошура повинна бути красивою і захоплювати увагу читача.
Більшість брошур мають формат 8 на 11 дюймів. Кількість і види сторінок у брошурі дозволяють створювати ціле розмаїття друкованих засобів комунікації в сенсі виконуваних ними функцій та оформлення. Від кількості сторінок у брошурі в значній мірі залежить її функціональність. Наприклад, брошура з чотирьох сторінок передає велику кількість інформації. Концепція дизайну такої брошури відштовхується від необхідності передачі цієї інформації в межах розміру і макета брошури.
Дослідження показали, що люди краще реагують на кольорові рекламні брошури, тому більшість створюваних брошур друкується з використанням більш одного кольору. При цьому вам необхідно подбати про те, щоб використовувані в оформленні брошури кольору поєднувалися один з одним так, щоб брошура мала унікальний вид. При необхідності для того щоб посилити потенціал впливу брошури на цільову аудиторію, можна додати в неї фотографії та інші зображення.
Використання в оформленні та змісті брошури фотографій і малюнків додає їй пікантності. Таким чином, брошурі буде легше звернути на себе увагу читача. Дуже велика кількість компаній при підготовці брошур використовують строго певний шрифт або колір. Суть полягає в тому, що використання однакового кольору та шрифту сприяє однаковості в брошурі, і в той же час, полегшує процес читання вмісту брошури. Також в брошуру можна включити логотип компанії, оскільки це ще один спосіб реклами вашої компанії або товару. Рекомендуємо при підготовці брошури залучити до її створення професійного дизайнера. Навіть з урахуванням того, що тут присутній фактор витрат, ці витрати будуть компенсовані, коли брошура досягне своєї аудиторії і стане стимулом до зростання продажів. І не забувайте, що професійний дизайнер визначено впоратися з цим завданням набагато краще, ніж ви самі.
Після того як ви закінчили з належним дизайном брошури, необхідно підібрати підходящу папір. Варіантів вибору паперу багато - вибирайте такий папір, яка найкраще відповідає кольору та дизайну вашої брошури. Майте на увазі, що поліграфічні компанії пропонують величезні знижки при великому обсязі замовлення. Тому вигідніше замовляти брошури у великих кількостях. Тому щоб створити якомога більш ефективну брошуру, залучіть до допомоги хорошого дизайнера і скористайтеся послугами гарної поліграфічної компанії.