Місце Місце Назва компанії Название Країна Оборот, млн. євро
2008 2007 «батьківської» 2008 2007 2006
групи
1 2 Пірсон (Pearson) Pearson Великобританія 5,044 4,812 5,616
2 4 Рід Эльзевір Reed Elsevier Великобританія- 4,586 4,217 5,851
Голандія
3 1 Томсон Рейтерс The Woodbridge Канада 3,485 4,998 —
4 5 Уолтерс Клювер Wolters Kluwer Голандія 3,374 3,413 3,693
5 3 Бертельсман Bertelsmann Німеччина 2,980 4,392 4,612
6 6 Ашетт лівр Lagardere Франція 2,159 2,130 1,975
7 7 Макгроу-хілл McGraw-Hill США 1,794 1,853 —
8 13 Групо Планета Grupo Planeta Іспанія 1,760 1,000 1,015
9 10 Де Агостини эдиторе Gruppo De Agostini Італія — — 1,668
10 11 Сколастик (Scholastic) Scholastic Corp США 1,499 1,493 —
Як показує аналіз, в першій десятці провідних видавничих груп тільки п'ять серйозно займаються випуском книг для широкого споживача: «Пірсон» (видавництво «Пінгвін» (Penguin)), «Бертельсманн» (видавництво «Рендом хаус» (Random House)), «Ашетт лівр »,« Планета »(нещодавно поглинула французьке видавництво« Едітіс »(Editis)) і« Де Агостіні ». До речі, штаб-квартири всіх цих груп знаходяться в Європі.
Багато видавничі корпорації зараз переживають економічні труднощі, пов'язані з кризою, і реорганізацію. Так, в минулому році група «Томсон» продала своє освітнєвідділення, яке тепер діє під назвою «Сенгейдж лернінг» і посідає 13-е місце в рейтингу. Але навіть при цьому традиційний видавничий бізнес в «Томсон» дозволив групі залишитися в першій трійці.
Більшість лідируючих видавничих груп визначають свій бізнес скоріше як «професійну інформацію», а не як «книговидання», і активно займаються освоєнням нових цифрових технологій. Традиційне книговидання нині перетворилося лише в одну, причому далеко не найголовнішу, опору найбільших видавничих корпорацій.