Leave behind (від англ. - залишити за
собою)
Цей тип брошур ви зазвичай залишаєте після зустрічі з
потенційним клієнтом. Пишіть в таких брошурах повний опис вашої продукції або
послуг, а також їх переваги. Резюмуйте в них ваше кредо, ваш слоган - те, що ви
тільки що розповідали потенційному клієнтові в більш розгорненому вигляді.
POS (від англ. Point of
sales - місця продажів)
Для того, щоб зрозуміти який тип брошур є на увазі, просто
пригадаєте, що ви читаєте стоячи в черзі до каси в банці, наприклад. Ви бачите
підставку з брошурами і по чистій випадковості він стоїть якраз там, де вам
найзручніше узяти звідти матеріали. А ви навіть і не знали, що зможете отримати
безкоштовну кредитку, оформивши депозит в цьому банку.
Ви берете брошуру з собою, щоб прочитати пізніше всю інформацію.
Для таких брошур пишіть «гучні», привабливі заголовки і
переконайтеся, що вони добре видно потенційним «жертвам». Ваша мета - зробити
так, щоб потенційний клієнт побачив брошуру, зацікавився її заголовком, узяв її
в руки і, що найважливіше, зберіг.
Відповідь на запит
Якщо люди питають про ваш продукт, то вони очевидно в нім
зацікавлені. Відправляються такі брошури тільки «знаючим» покупцям.
Вірогідність того, що вони куплять ваш продукт поза сумнівом більше, ніж у тих,
які нічого про ваш продукт не знають. Не дарма ж вони до вас звернулися. Тому
пишіть вашу брошуру так, щоб підвести цього покупця до наступного кроку -
процесу покупки.
Підкресліть в ній всі ключові якості вашого продукту, переконаєте клієнтів, що
вони не зможуть жити без ваших послуг.
Адресна розсилка ( direct mail)
Це брошури, які ви вкладаєте лист, що відправляється прямо
клієнтові. Ви знаєте, як «продають» рекламні листи, але брошура може ще більше
підсилити їх ефект, якщо в ній надрукувати фотографії вашої продукції,
розписані ключові характеристики і навіть технічні параметри.
Інструмент підтримки продажів
Брошури, що здійснюють підтримку продажів дуже схожі на
leave behinds (ті, що ви залишаєте після зустрічі з клієнтом). Відмінність в
тому, що даний тип брошур може використовуватися як демонстраційний матеріал.
Ваші продавці можуть використовувати їх як ілюстрацію вашого товару. Такі
брошури зазвичай большего формату, у них більше розмір фотографій, довше
заголовки.
ТЕПЕР ВИ ДІЗНАЛИСЬ, ЯК НАЗИВАЮТЬСЯ ТІ "РЕКЛАМКИ", ЯКІ ВИ ТОЧНО ТРИМАЄТЕ В РУКАХ ЩОДНЯ.