Форма входу
Цитата дня
Скуштувати, проковтнути, розжувати....
Анонс подій
[2012-12-12][Події]
Афіша театру ім. Кропивницького з 14.12 по 23.12 (0)
[2012-12-06][Події]
7 грудня відкриття фотовиставки (0)
[2012-12-06][Події]
З 11 грудня – тиждень мистецтва в Кіровограді (0)
[2012-12-05][Події]
Світ ловив мене, а не спіймав (0)
[2012-11-28][Події]
3 грудня «Музична вітальня» у краєзнавчому музеї (0)
[2012-11-28][Події]
Афіша театру ім. М. Кропивницького з 1. 12 по 9. 12 (0)
[2012-11-28][Події]
6 грудня в Кіровоград приїде Іван Андрусяк (2)
[2012-11-27][Події]
28 листопада «Розстріляне коло» в бібліотеці Чижевського (0)
[2012-11-26][Події]
З 26 листопада діє виставка з декоративно ужиткового мистецтва (0)
[2012-11-22][Події]
З 19-го по 23 листопада в бібліотеці Бойченка проходить захід "Національні культури Кіровоградщини" (0)
[2012-11-22][Події]
З 19-го по 23 листопада перегляд документальних кінострічок у бібліотеці ім. Чижевського (0)
[2012-11-22][Події]
26 листопада Андрій Курков у Кіровограді (0)
[2012-11-08][Події]
ШОУ ... книг.))) (0)
RSS/Друг читача
Наші проекти
Стародруки
Теги
Пошук
Категорії розділу
Історія книги [13]
Рейтинги [14]
Жанри [11]
Цікаво знати [96]
Бібліотека [10]
Ексклюзив [14]
Книгарня мого міста [3]
КнигаVSФільм [8]
Нобелівські лауреати з літератури [10]
Життєпис славної 34 групи [7]
Видавництва [15]
Обличчя [20]
Події [13]
Цитатник [4]
Проблеми видавничої галузі [37]
Що почитати? [16]
GoogleAdSense
Головна » 2013 » Квітень » 26 » Рекламні брошури: кожного дня, на кожному місці...
9:36 AM
Рекламні брошури: кожного дня, на кожному місці...

   Їх роздають на вулицях, пропонують почитати в різних закладах, ми можемо їх взяти на столиках державних та приватних установ. Отже, рекламні брошури! 


Leave behind (від англ. - залишити за собою)

   Цей тип брошур ви зазвичай залишаєте після зустрічі з потенційним клієнтом. Пишіть в таких брошурах повний опис вашої продукції або послуг, а також їх переваги. Резюмуйте в них ваше кредо, ваш слоган - те, що ви тільки що розповідали потенційному клієнтові в більш розгорненому вигляді.

POS (від англ. Point of sales - місця продажів)

   Для того, щоб зрозуміти який тип брошур є на увазі, просто пригадаєте, що ви читаєте стоячи в черзі до каси в банці, наприклад. Ви бачите підставку з брошурами і по чистій випадковості він стоїть якраз там, де вам найзручніше узяти звідти матеріали. А ви навіть і не знали, що зможете отримати безкоштовну кредитку, оформивши депозит в цьому банку.
Ви берете брошуру з собою, щоб прочитати пізніше всю інформацію.

   Для таких брошур пишіть «гучні», привабливі заголовки і переконайтеся, що вони добре видно потенційним «жертвам». Ваша мета - зробити так, щоб потенційний клієнт побачив брошуру, зацікавився її заголовком, узяв її в руки і, що найважливіше, зберіг.

Відповідь на запит

   Якщо люди питають про ваш продукт, то вони очевидно в нім зацікавлені. Відправляються такі брошури тільки «знаючим» покупцям. Вірогідність того, що вони куплять ваш продукт поза сумнівом більше, ніж у тих, які нічого про ваш продукт не знають. Не дарма ж вони до вас звернулися. Тому пишіть вашу брошуру так, щоб підвести цього покупця до наступного кроку - процесу покупки.
Підкресліть в ній всі ключові якості вашого продукту, переконаєте клієнтів, що вони не зможуть жити без ваших послуг.

Адресна розсилка ( direct mail)

   Це брошури, які ви вкладаєте лист, що відправляється прямо клієнтові. Ви знаєте, як «продають» рекламні листи, але брошура може ще більше підсилити їх ефект, якщо в ній надрукувати фотографії вашої продукції, розписані ключові характеристики і навіть технічні параметри.

Інструмент підтримки продажів

   Брошури, що здійснюють підтримку продажів дуже схожі на leave behinds (ті, що ви залишаєте після зустрічі з клієнтом). Відмінність в тому, що даний тип брошур може використовуватися як демонстраційний матеріал. Ваші продавці можуть використовувати їх як ілюстрацію вашого товару. Такі брошури зазвичай большего формату, у них більше розмір фотографій, довше заголовки.


ТЕПЕР ВИ ДІЗНАЛИСЬ, ЯК НАЗИВАЮТЬСЯ ТІ "РЕКЛАМКИ", ЯКІ ВИ ТОЧНО ТРИМАЄТЕ В РУКАХ ЩОДНЯ. 

Категорія: Проблеми видавничої галузі | Переглядів: 494 | Додав: Olgerda | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Четвер, 2025-01-09, 2:07 PM
Вітаю Вас Гість
Календар
«  Квітень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Наша місія
Популяризація книги як визначного явища людської культури у всій багатогранності його оприявлення
Грані осмислення

Книга як...

феномен культури

духовна спадщина

інструмент освіти та розвитку

матеріальна конструкція

комерційний проект

місток між минулим та майбутнім

мудрість

історія

текст

суспільний рушій

інформаційний об'єкт

мікросвіт

художнє полотно



Наші відвідувачі
Архів записів
Друзі сайту
Пиши українською www.gre4ka.com.ua - Молодіжний онлайн-журнал Гречка Українські традиції
Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0