Варто сказати, що чим яскравіша брошура, тим вона привабливіша. Привабити потенційного клієнта рекламна брошура зможе на 100% в яскравому барвистому дизайні, але й інші види брошур теж не повинні відставати. Але барвистість залежить від функцій та призначення брошури та від ресурсів замовника.
Зрозуміло, що найдешевша й наекономічніша брошура буде надрукована чорно-білим друком. Так друкують деякі наукові, навчальні брошури, невеликі довідники. У рекламній поліграфії використання подібних брошур неефективно.
Дуже привабливий, і при цьому економічний, друк дуотоном (двоколірний друк). Подібні брошури і привабливі, і економічні, тому дуже популярні серед замовників, особливо при обмеженості фінансів.
Для виробів рекламної поліграфії найчастіше використовують друк повнокольоровий. Саме він здатний додати брошурі найбільшу привабливість, яскравість, ефектність. Крім того, рекламні брошури і каталоги, як правило, містять безліч кольорових ілюстрацій, друкуються у фірмових кольорах компанії. Тому друк такої продукції обходиться замовнику дорожче, але й ефект від її застосування також буде більшим. Споживачі не тільки більше звертатимуть увагу на барвисту, якісно надруковану і цікаво оброблену рекламу, але й переноситимуть її властивості на рекламований товар і компанію, яка його пропонує. Стильна, оригінальна рекламна поліграфія краще запам'ятовується, сприяє підвищенню довіри до компанії в очах споживачів, а також зростанню іміджу компанії в очах партнерів.
|