А ти любиш подорожувати? Напевно, що так, тому що зараз в руках тримаєш цю брошуру і читаєш моє послання саме тобі. Або ж ти цікавишся. Може на майбутнє, а може й просто так. В думках подорожуючи, будуючи мрії й не маючи зовсім ніякої їх реалізації. Не бачу хорошої перспективи.
Чи знайоме тобі відчуття свободи? Волі, гарного настрою, святкового очікування? Відчуття, коли ти йдеш по незнайомій вулиці, на лиці привітна посмішка, в вухах грає така улюблена музика, очі бачать світ повен тих твоїх бажань, які ти прагнеш реалізувати, і ти реалізуєш, тому що ти вільний робити це саме тут і саме зараз. Звичайно, кожному можуть стати на заваді «
...
Читати далі »
|
Демчук Тетяна
–літературно- художнє видання (збірка поезій Артема Луценка). Демчук Інна - путівник "Топ-10 туристичних міст України".
Петренко Оксана –
рекламне видання про Дендропарк.
Ільченко Олександра-
літературно-художнє видання (збірка поезій Анни Жукової).
...
Читати далі »
|
Не починайте справу
без чітко прописаної концепції. Накресліть хоча б основні положення, які хочете
втілити у своєму виданні. Як говорить народна мудрість: «Сім раз відмір, один
відріж». Потім, не затягуйте з
обдумуванням концепції (дуже багато часу втрачається , за цей час можна багато
встигнути…), склавши концепцію, розробляйте макет видання (Паблішер вам у
поміч).
Частіше консультуйтеся
з викладачем (він направлятиме ваші розмиті думки у потрібне русло),
обговорюйте проект брошури з однокурсниками.
...
Читати далі »
|
Переваги:
-
зручність і
швидкість у використанні
...
Читати далі »
|
Теоретичних відомостей
на таку надскладну тему як : «Брошури» виявилося занадто мало. А тому при
підготовці до пар ми користувалися чим могли (це не назва підручника,
абстрактне поняття, яке характеризує дану ситуацію). Але все ж-таки вдалося
знайти кілька джерел інформації. Отож, надаю їх неповний перелік:
1.ДСТУ 3017-95.
Видання. Основні види. Терміни та визначення. (Стане у нагоді при повторенні
«вивченого матеріалу», а також при виконанні завдань для портфоліо).
2.Шевченко В. Е. Художньо-технічне
редаг
...
Читати далі »
|
Perfil Institucional Com Dobra
Nick Cave
Bloomberg Art Brochure Design
Tessuto Fashion
|
У далекому XVI столітті в Європі було неспокійно - почалася Реформація. Релігійно-етичні диспути кипіли буквально в кожному будинку. Особливо інтенсивно сперечалися у Франції, де вперше і була надрукована брошура як ефективна ідеологічна зброя. Майже всі книги не були винятком, в той час носили релігійний характер. В період Великої Французької революції виготовлення брошур вже не було дивиною. Кожна підпільна друкарня, в якій було заборонено друкувати брошури під страхом смерті, йшла на ризик. Бо вже тоді було відома ефективність цієї маленької книжки - революційні ідеї стали проникати в маси. Як і в XVIII столітті, коли основним засобом пропаганди були барвисті буклети, а в період російських революцій 1917 року листівки, знову стають затребуваним самвидавом. Про їх ефективність впливу на людей, думаю, не варто говорити.
...
Читати далі »
|
Найкращим способом для створення брошури в Word є використання чистого документа. Це дає змогу уникнути труднощів в процесі розташування тексту, графічних та інших елементів. Етапи створення брошури: -
...
Читати далі »
|
В цій статті я розповім вам як створити брошуру. Не обов'язково звертатись до спеціалістів, художників, дизайнерів чи редакторів, брошуру можна зробити власноруч. Звичайно, знаючи тонкощі в її створенні. Ось вам кілька простих правил: 1. Для того, щоб почати робити брошуру потрібно визначитись з її темою. Теми можуть бути різними, оригінальними, банальними та Вашими, власними. Не бійтесь експерементувати, адже Ваша брошура має привертати увагу, а не валятись на купці одноманітних видань. 2. Визначтесь з форматом брошури. Це важливо як для дизайну, так і для розміщення тексту. 3. Виберіть для себе оптимальний варіант серед програм верстки. Якщо Ви початківець в цих справах, ви можете почати з Microsoft Publisher (мал. 1). Якщо ж Ви підійшли до створення брошури серйозно та хочете зробити все на професійному рівні, використайте Quark XPress (мал. 2). 4. Наступним кроком є створення макету Вашого майбутнього видання. Брошур
...
Читати далі »
|
Основне призначення інформаційних брошур - донести певну, важливу для клієнта інформацію про товар і послугу. Головне для клієнта - не оформлення брошури, його цікавить інформація про певну продукцію або послуги. Тому внутрішній блок оформляється досить просто, іноді в чорно-білому варіанті. Увагу приділяють шрифтам (вони повинні бути читабельними) і заголовкам, в яких повинна бути ясно виражена основна думка. Внутрішні блоки інформаційних брошур нерідко друкують у чорно-білому кольорі. Важливу роль відіграє не тільки дизайн, але і верстка інформаційних брошур - вона повинна бути зручна для знаходження потрібної клієнтові інформації. Номери сторінок, зручний зміст - важливі елементи інформаційних брошур, що допомагають легко знайти клієнту інформацію, яка його цікавить. Обкладинку інформаційної брошури, як правило, виготовляють кольоровою із щільного паперу.
Переглядів:
394
|
Додав:
Kayushka
|
Дата:
2013-05-29
|
|
Варто сказати, що чим яскравіша брошура, тим вона привабливіша. Привабити потенційного клієнта рекламна брошура зможе на 100% в яскравому барвистому дизайні, але й інші види брошур теж не повинні відставати. Але барвистість залежить від функцій та призначення брошури та від ресурсів замовника.
Зрозуміло, що найдешевша й наекономічніша брошура буде надрукована чорно-білим друком. Так друкують деякі наукові, навчальні брошури, невеликі довідники. У рекламній поліграфії використання подібних брошур неефективно.
Дуже привабливий, і при цьому економічний, друк дуотоном (двоколірний друк). Подібні брошури і привабливі, і економічні, тому дуже популярні серед замовників, особливо при обмеженості фінансів.
Для виробів рекламної поліграфії найчастіше використовують друк повнокольоровий. Саме він здатний додати брошурі найбільшу привабливість, яскравість, ефектні
...
Читати далі »
Переглядів:
428
|
Додав:
Kayushka
|
Дата:
2013-05-29
|
|
На завершення,
вам залишається розмістити їх правильно в самій програмі верстці. Думаю з цим
проблем не має, а якщо є то таких не
багато…От, я не вміла, тому якщо говорити про те чому навчила мене ця робота,
то це навикам верстати, тому що я ще багато чого не вмію, але це виправить бакалаврська
робота. Я її не боюсь, адже, в мене вже
є ось "Вже брошура" (до цього був лише текст і ілюстрації, які невдало розміщенні
біли в програмі презентації). Отже, ось вам приклад, того що не треба спішити
видаляти завдання з минулих дисциплін, адже вони можуть бути непоганим підґрунтям
для великих робіт. Натхнення вам.
|
Ілюстрації
– це цікава країна, яка допомагає, підтримує, доповнює видання. Наприклад,
мої деталізовані, вони розкривають та
розповідають більше чим я написала, отже,
їхнє місце на розворотах (де вони і знаходяться).
|
Більшість існуючих брошур скріплюються за допомогою пластмасових пружин і скріпок, але є можливість використання твердих палітурок і КБС.
Найпоширеніший спосіб скріплення брошур - пластмасові та металеві пружини. Скріплення здійснюється за допомогою спеціальних машин, їх називають «брошурувальникИ». В основному використовуються пружини чотирьох кольорів: срібний, золотий, чорний і білий.
Клейове бесшовне скріплення використовують при виготовленні брошур і книг в м'якій палітурці з товщиною корінця від 6 до 50 мм.
Брошури, виготовлені за допомогою клейового бесшвного скріплення, зазвичай не призначені для довговічного терміну служби, але тривалість їх життя склає один або кілька років, і це цілком прийнятно. При клейовому бесшовномускріпленні створюються друковані видання, які можна постійно відкривати без серйозних ушкоджень блоку, обкладинки та видання в цілому.
Переглядів:
568
|
Додав:
Kayushka
|
Дата:
2013-05-29
|
|
Отож, в мене є матеріал та ілюстрації, які до того вже
відсканували в комп’ютер. Перш ніж ви почали фантазувати в своїй голові, як і
що у вашому виданні буде, зверніть увагу, на реальну картину: скільки у вас
всього тексту?, на скільки великі розділи? (чи взагалі у вас вони є), який
формат ілюстрацій? І що з ними можна зробити, щоб не зіпсувати своїми діями
«розтягування по ширені/довжині». І лиш, тепер, дивіться на те, що вам пропонує
програма верстки, та друковані видання.
Коли ви звернулись до верстки, то не бійтесь збільшувати
текст (в мене таке було), якщо в майкрософт 14 шрифт, то в паблішері він
замалий , тому варто використовувати мінімум 20. І оскільки, в мене для дітей,
то з інтерлінйажем теж можна погратися. Тож, в сумі виходить, що проста каз
...
Читати далі »
|
Після
того, як ми отримали завдання, зробити власну брошуру. Наші комп’ютери почали
пошуки файлів з відповіддю. Наприклад, мої пошуки мене привели до попереднього дисципліни, де ми теж робили своє
видання, але дитяче. Отож, я взяла своє творіння, а саме казочку «Маленьке
сонечко» і почала мудрувати. Це трішки спростило мені завдання, тому, що я
перескочила пошук тексту і перейшла до літературного та технічного редагувань. На
початку, мені хотілось видалити весь текст до крапки, але я опанувала себе й
намагалась зробити його читабильним. Далі, настав етап ілюстрування, з цим мені
теж пощастило, оскілки, ще в минулому році попросила дівчинку намалювати
малюнки спеціально для казочки. Це не простий етап, оскільки, ви, як автор,
повинні виділити головне в
...
Читати далі »
|
Основне призначення рекламної брошури - завоювання клієнтів, стимулювання їх до рішення про покупку рекламованого товару.
Для того, щоб виконати це завдання, рекламна брошура повинна насамперед привернути увагу покупця - тобто бути яскравою, оригінальною і презентабельною. Перш за все це відноситься до оформлення обкладинок брошур, інформація ж у брошурі повинна бути представлена красиво і цікаво, ілюстрації повинні бути якісними і максимально відповідати реальному виду товару. Брошура повинна вселяти довіру, переконувати в гідності рекламованого товару і ті переваги, які потенційний клієнт отримає, купуючи саме цей товар.
Як і будь-який рекламний продукт, рекламна брошура повинна викликати інтерес, не бути нудною. Іноді вдале барвисте зображення може бути переконливіше, ніж текст. Тому, розробляючи дизайн рекламних брошур, включають велику кількість ілюстрацій: фотографій, намальованих картинок і т.д. Як правило, читач
...
Читати далі »
Переглядів:
401
|
Додав:
Kayushka
|
Дата:
2013-05-29
|
|
Щоденник моєї
брошури. Фініш.
Мій проект завершений. Він повністю на вигляд, як
самостійне, яскраве видання. Щоб його створити, мені довелось багато, що
дізнатися нового. І скажу вам, я рада. Адже тепер не боюся виконувати
бакалаврську роботу. Стійка основа у мене вже є!!!
І у вас вийде, майбутні видавці! Успіхів!!!
...
Читати далі »
|
Щоденник моєї брошури. День четвертий.
Настав нарешті день, коли я віднесла свій
макет до поліграфічного видавництва. Обрала саме «Імекс». Чому? Та просто у
цьому видавництві персонал поводиться гідно до клієнтів. Хоча не лякатиму вас.
Просто, можливо, у жіночки на приймальній з «Антуража» день виявився не дуже
добрим, або встала не з тієї ноги. Ну, Бог з нею.
Тепер залишається че
...
Читати далі »
|
Щоденник моєї
брошури. День третій.
І ось настав дуже важливий момент.
Композиційно-технічний
етап – набір та верстка, підготовка зверстаного матеріалу для поліграфічного
етапу, остаточне розміщення текстових та зображальних матеріалів, відповідність
усіх елементів видання існуючим нормам і стандартам, перевірка комплектації,
створе
...
Читати далі »
|
Щоденник моєї брошури. День другий.
Наступним етапом мого проекту було знайдення гідних зображень. Оскільки на
дворі була ще зима, фотографувати самій було б даремним ділом. Адже парк ще
закритий і ще не набрав тієї краси, яку він без сумніву має у теплі часи.
Зображення знайшли!!!
...
Читати далі »
|
Щоденник моєї брошури. День перший.
Цікаво бути все-таки студенткою спеціальності видавнича справа та
редагування. На початку семестру нам було дано завдання. І здогадайтесь яке?..
Так-так, створити власне видання, а саме брошуру. Чесно кажучи я боялась цієї
ідеї, адже настільки потрібно відчувати цю сферу, грати з художними
конструкціями, володіти словом і не забувати про стандарт.
...
Читати далі »
|
Брошура – це
зручне видання, для видавця, автора та читача.
Видавцеві – тому,
що не завдає великих економічних витрат.
Авторові – тому,
що завдяки їй можна видавати повноцінні книжечки. Для того, щоб і читали і щоб
зарекомендувати себе в творчому суспільстві.
Читачеві – тому,
що порівняно мало і зручно читати.
|
Брошура (фр. brochure, від brocher - зшивати) - невелика книга в обкладинці, зазвичай без твердої палітурки.
Початком історії брошури можна вважати часи Реформації у Франції. Появу брошури У Франції зумовили два фактори:
1. В цей час активними темпами розвивалася поліграфія, досконаліші технології дозволяли друкувати поліграфічну продукцію масовими тиражами і за нижчими цінами.
...
Читати далі »
Переглядів:
396
|
Додав:
Kayushka
|
Дата:
2013-05-29
|
|
Брошури класифікують: 1. За орієнтацією: 2. За складниками блоку: - зі вставками, вклейками, віконцями тощо.
3. За способом комплектування сфальцьованих зошитів: 4. За способом скріплення:
Посмотреть на Яндекс.Фотках
|
Брошура складається з таких елементів: Обкладинка – покриття книжкового блока. Вона виконує інформаційну, захисну та декоративну функції. Рішення обкладинки має бути декоративним, ясним, надавати брошурі гарний зовнішній вигляд, але водночас давати точну характеристику, розкривати основний сенс змісту, стиль і образну побудову. На обкладинці мають бути елементи, що зацікавлюють та основні відомості про видання, адже саме з обкладинки починається знайомство читача з виданням. Титульний аркуш – містить частину основних вихідних відомостей, які дозволяють ідентифікувати видання з-поміж інших. Малюнок на титулі застосовується порівняно рідко й має більше декоративне значення. Зворот титулу – на цьому аркуші розміщуються такі елементи вихідних відомостей: шифр зберігання видання (це умовне призначення кодів, які складаються із класифікаційних індексів бібліотечно-бібліографічної класифікації, універсальної десяткової класифікації та авторського знака), макет анотованої каталожної
...
Читати далі »
|
Процес оформлення видання полягає з трьох послідовних етапів: 1. Підготовчий етап – народження і формування задуму; перетворення задуму в проект оформлення; перетворення проекту в модель оформлення – макет. Визначається значення і місце кожного тексту і зображення у виданні відповідно до задуму і закріплення за ними певних графічних характеристик, а також їх взаємодія, ієрархічна структура і відображення її у системі рубрикації. 2. Етап виконання – формується зміст та графічні характеристики зовнішнього та внутрішнього оформлення: робота над ескізами або пошук та добір ілюстрацій і фотографій; гармонійне поєднання зображень, текстів, їх класифікація і опрацювання, створення макетів. Весь графічно-зображальний ряд повинен об'єднувати різнорідну текстову частину і утворювати нерозривну єдність, причому видання має сприйматися цілісно й неповторно. 3. Композиційно-технічний етап – набір та верстка, підготовка зверстаного ма
...
Читати далі »
|
За способом зображення розрізняють фотовидання, альбоми й атласи креслень (науково-технічні, архітектурні) і видання художньо-образного характеру. За матеріальною конструкцією розрізняють книжкові, аркушні й карткові ізовидання. До книжкових ізовидання відносяться: - альбоми з мистецтва, що містять репродукції творів живопису, графіки, скульптури, архітектури, прикладного й народного мистецтва або оригінальні авторські форми (гравюри, офорти, літографії, монотипи і т. ін.);
- фотоальбоми: документальні, історичні, портретнобіографічні, пам'ятні, з кіно і театрального мистецтва й оригінальні видові, публіцистичні;
- науково-технічні альбоми: медичні, природничо-наукові, робочих креслень та ін.;
- видання неальбомного типу по образотворчому мистецтву, що містять значний обсяг ілюстрацій. Сюди ж можна віднести й картографічні атласи.
До аркушних ізовидань належать плакати, афіші, буклети, репро
...
Читати далі »
|
Видання – це найголовніший вид документа, головне джерело інформації, універсальний засіб соціальної комунікації. Видання класифікують за такими ознаками: цільовим призначенням, обсягом, складом основного тексту, структурою, ступенем аналітико-синтетичної переробки інформації і т. ін. Це дозволяє здійснити внутрішньовидову класифікацію видань, визначити їх різновиди і типологічну розмаїтість. За цільовим призначенням виділяють такі типи видань: офіційне; наукове; науково-популярне; науково-виробниче; виробничо-практичне; нормативне виробничо-практичне; навчальне; суспільно-політичне; довідкове; видання для дозвілля; рекламне; літературно-художнє. За ступенем аналітико-синтетичної переробки інформації розрізняють п’ять видів видань: 1. інформаційне – містить систематизовані відомості про документи (опубліковані, неопубліковані, ті, що не публікуються) або результат аналізу й узагальнення відомостей, поданих у першоджерелах; 2. реферат
...
Читати далі »
| |