Будь-який тип видавничої продукції має свої переваги та недоліки. Відповідно до завдань автора, видавництва, характеру аудиторії, на яку вони орієнтуються створюється видання, яке б задовольнило всіх своїм змістом, виглядом та ціною: і автора, і видавців, і споживачів. Це це стосується і брошур, які є невід'ємною складовою сичасного видавничого ринку. Тож визначимо переваги та недоліки зброшурованих типів видань. Переваги: 1) Зручність і швидкість у використанні; 2) Невеликий обсяг; 3) Відносна дешевизна товару, можливість здешевлювати його. Недоліки: 1) Обмеження в кількості сторінок; 2) Низька якість через здешевлення; 3) неприбутковий тип видання; 4) не будуть довготривалими; 5) відсутність потрібних елементів довідково-допоміжного апарату видання.