Хороший дизайн брошур є одним з найважливіших у маркетинговій програме розкрутки та просування Вашого бренду. Він повинен бути пізнаваний, привабливий і при всьому цьому бути простим і зрозумілим. Дизайн брошури дуже корисний інструмент, через який Ви отримуєте визнання іміджу бренду. Існують різні брошури, які славляться через їх обережного стилю. Більшість напевно знає характерну брошури XPEGIA Overture, Anchure, ZIMAT Brochure, MAK, Walsh and Jenkins, Sheridan & Co Brochure, e-wychowanie, Linotype, Birth announcement Léon, Photography Brochure, MCA, Heather Grey, LifeSynch та ін Всі ці приклади є корисними для всіх тих, професійних і непрофесійних ділових людей в усьому світі, які хочуть використовувати брошуру в якості конкурентного інструменту для свого бізнесу. І насамперед дизайн брошури повинен бути унікальним! При розробці дизайну брошури слід приділити увагу деяким нюансам, пов'язаним з виготовленням саме цього виду друкованої продукції. По-перше, це стосується використовуваних зображень. У силу того, що в брошурі значно більше можливостей виділити місце для кожного товару, фотографії повинні бути дуже чіткими і детальними. Особливо ретельно потрібно проводити підбір кольорів - вони зобов'язані максимально відповідати реальному житті. Наприклад, в брошурах, присвячених косметиці представлений на фотографії відтінок помади повинен чітко співпадати з дійсним. В іншому випадку розчарування клієнта негативно відіб'ється на ваших продажах. По-друге, певні особливості виникають при виборі шрифту. Його розмір залежить від формату брошури (найбільш часто використовуються А5 і А4) і кількості інформації, яку ви хочете в ній уявити. Дуже важливо, при розробці дизайну продумати зручність у використанні вашої брошури. Якщо у вас досить значний асортиментний ряд, багато зображень товару, то потрібно маркувати кожну фотографію цифрами або буквами. Окремо, у відповідності з цими позначеннями, має слідувати опис товару - так, щоб читачеві було легко і просто розібратися "що є що". Дизайн брошури залежить також і від того, яким способом буде скріплюватися виріб. Зазвичай використовується один з декількох варіантів - кріплення на скобу, на пружину або проклеювання. Для посилення візуального враження від брошури, існує багато цікавих рішень. Можливе застосування різних видів дизайнерського паперу, використання нестандартних форматів (наприклад, більше, ніж А4), вставка листів з кальки всередині видання, а також такі види післядрукарської обробки, як блинтовое і конгревне тиснення фольгою, нанесення вибіркового УФ-лаку, а також фігурна вирубка обкладинки, додаткові кольори (бронзовий, золотий або срібний відтінки) і т.д. Можливий такий розкрій обкладинки, при якому створюється спеціальний кишеню для презентаційного диска або прайс-листів. Розробка дизайну брошури - процес досить тривалий, тому що включає в себе безліч операцій. У середньому він може зайняти близько тижня. Ціна варіюється в залежності від складності роботи. Дизайн обкладинки коштує від 150 $ (за формат А4) до 200 $ (формат А5). У 300 $ обійдеться розробка оригінал-макету. А до цієї суми також необхідно додати вартість верстки (компонування). Вона коливається від 15 $ до 30 $ за смугу тексту. Економити на якісному дизайні не варто. Тільки оригінальна і якісна брошура зможе привернути увагу споживача до вашої фірми, а безлике виріб ризикує опинитися в сміттєвому кошику.
|