Основне призначення рекламної брошури - завоювання клієнтів, стимулювання їх до рішення про покупку рекламованого товару.
Для того, щоб виконати це завдання, рекламна брошура повинна насамперед привернути увагу покупця - тобто бути яскравою, оригінальною і презентабельною. Перш за все це відноситься до оформлення обкладинок брошур, інформація ж у брошурі повинна бути представлена красиво і цікаво, ілюстрації повинні бути якісними і максимально відповідати реальному виду товару. Брошура повинна вселяти довіру, переконувати в гідності рекламованого товару і ті переваги, які потенційний клієнт отримає, купуючи саме цей товар.
Як і будь-який рекламний продукт, рекламна брошура повинна викликати інтерес, не бути нудною. Іноді вдале барвисте зображення може бути переконливіше, ніж текст. Тому, розробляючи дизайн рекламних брошур, включають велику кількість ілюстрацій: фотографій, намальованих картинок і т.д. Як правило, читачі люблять розглядати цікаві ілюстрації і, можливо прочитають тексти до тих ілюстраціям, які їх зацікавили. В результаті брошура буде прочитана, а значить виконає свою рекламну роль.
Розробляючи дизайн брошур, важливо враховувати і їх формат. Типовим форматом брошури є А4, однак брошури, виконані в нестандартному форматі, можуть викликати додатковий інтерес. Останнім часом спостерігається тенденція виготовлення брошур менших форматів, наприклад А5. Викликано це тим, що брошури меншого формату зручніше у використанні, їх можна взяти з собою і вивчити в спокійній обстановці. Не варто забувати і про фірмовий стиль при виготовленні брошур. Вироби у фірмовому стилі краще запам'ятовуються клієнтами, надають компанії більше солідності, тому є більш ефективними рекламоносіями.
|