В сучасному світі все менше і менше місця у житті людеш займає книга. Більше та частіше люди користуються інтернетом, він вважається зручнішим за книгу, не потрібно шукати потрібну книгу, купувати її, готрати листки, а можна просто натиснути декілька клавіш на крм*ютері і знайдеться потрібний матеріал.Тому у друкованих видань різко зменшується кількість "прихильників", попит на товар зменшується, кулькість куплених видань йде на спад, звідси і виходять проблеми книговидавничої галузі.
http://http://librum.at.ua/news/problemi_vidavnichoji_galuzi/1-0-20# З літературно-теоретичного погляду проблема читача як соціокультурна
формувалася впродовж ХІХ–ХХ ст. Про це свідчить загальна картина
безперервного вдосконалення теорій, ідей, концепцій. Категорія читача
була спільним об’єктом досліджень різних літературознавчих шкіл,
"...часом навіть взаємозаперечувальних теоретичних моделей”1. Такий
інтерес у літературознавців був невипадковим, бо лише завдяки контакту
автора й читача, зустрічі цих двох світів відбувається реалізація та
функціонування тексту. "Без читача немає письменника, немає
літератури”,2 – зазначав, скажімо, П.Сакулін. "Твір є художнім або
нехудожнім, першорядним, або другорядним лише у свідомості читачів: це
вони відкривають в ньому красу, це вони створюють ідею”3, – стверджував
О.Білецький. Водночас читач виступає не лише споживачем та замовником, а
й об’єктом, який відчуває на собі вплив літератури. При цьому важливо
усвідомлювати, що соціологічний аспект проблеми не повинен витісняти
аспект естетичний.
...Читацька маса неоднорідна за своїм
складом...”– писав О.Білецький, отож у різні епохи культура набуває
тієї тональності, яку задає певна суспільна група. Саме тому, як
зазначав О.Потебня, образ може набувати різного змісту залежно від
ситуації та читацького сприйняття. Звідси випливає необхідність вивчення
не лише творів, а й соціальних груп читачів. Письменники не можуть написати такий матеріал, який би подобався всі без виключення, тож комусь одна книга подобаєтьбся, а комуть ні..
Щоб повернути знову читачів до книг, можна зробити книги такими, щоб вони "затьмарили" інтернет, були більш цікавішими, адже книга кращий вчитель ніж інтернет.