Одними з найпопулярніших видів замовлень є буклети та брошури. Досить часто клієнти друкарень не досить чітко представляють різницю між цими виробами поліграфії. Тим часом різниця існує, і значна.
Як і буклет, так і брошура є багатосмуговими виробами, котрі представляють інформацію в структурованому вигляді. Крім того, ці вироби є неперіодичними і можуть використовуватися в рекламних цілях.
Ось мабуть, і всі загальні риси між буклетом і брошурою.
Брошура - більш складний виріб поліграфії, ніж буклет. Буклет являє собою аркуш паперу, складений у кілька фальців. При його виготовленні використовуються фальцювання, іноді ще біговка (якщо буклет друкується на щільному папері). Брошура ж являє собою маленьку книжечку. Тому, як правило, брошура є дорожчим виробом поліграфії, ніж буклет. Правда, деякі компанії виготовляють буклети з великою кількістю фальців (згинів). Для додання буклетів оригінальності і презентабельності, використовується дорогий щільний папір, велика увага приділяється дизайну і обробці. Такі буклети можуть обходитися дорожче, ніж виготовлення інформаційних брошур, надрукованих на досить тонкому папері і містять не дуже велике кількість сторінок.
Розрізняються ці вироби поліграфії своїми завданнями. Буклет - продукція, більш характерна для рекламної поліграфії, ніж брошура. Найчастіше буклети використовують для знаходження та залучення кліентів. Окрім того, у вигляді буклету друкуються листівки та запрошення, путівники, програми і т.д.
Брошура ж може виконувати не тільки рекламні, але й інформаційні функції. Досить часто випускаються наукові та навчальні брошури, інструкції із застосування, брошури, що містять опис якого товару. Як правило, брошура містить більше місця для розміщення інформації. Тому брошури, що випускаються з рекламними цілями, є хорошими засобами переконання клієнтів. Брошура в союзі з каталогом в змозі повністю описати товари та послуги компанії, їх достоїнства і переваги, переконати клієнта в достоїнствах компанії.
|