Щоденник моєї
брошури. Фініш.
Мій проект завершений. Він повністю на вигляд, як
самостійне, яскраве видання. Щоб його створити, мені довелось багато, що
дізнатися нового. І скажу вам, я рада. Адже тепер не боюся виконувати
бакалаврську роботу. Стійка основа у мене вже є!!!
І у вас вийде, майбутні видавці! Успіхів!!! Наостанок, не завадить повторить головні аспекти брошури.
Режисура
брошури:
·
створюємо шаблон брошури;
·
на перший сторінці розміщую дату
випуску, логотип організації, в якій він створюється, назву та зміст брошури,
основну та додаткову статті, решта сторінок містить внутрішні статті;
·
на останній сторінці може міститися
довідка про організацію, її адреси та телефони;
·
також можемо створити макет
брошури; він створюється на основі шаблону і містить значення параметрів
сторінки та сукупність розміщених певним чином та відформатованих об’єктів; макет
не наповнено конкретним змістом,
тобто всі його об’єкти (текст,
малюнки, таблиці) не містять конкретних даних та відомостей.
·
Створюємо брошуру на базі
обраного макета.
·
Макет —
зразок книжки, журналу тощо,
який виготовляється для
точного розміщення текстового
й ілюстративного матеріалу. Перед виготовленням будь-якої
друкованої продукції створюється план
розміщення матеріалу за
сторінками та смугами.
Виготовлення макета є
одним із етапів
підготовки видання і
має на меті остаточну перевірку
правильності написання і розташування
текстового та ілюстративного матеріалу.
Особливості архітектоніки брошур різного виду:
·
Мова архітектоніки – це сукупність різноманітних засобів, прийомів і
елементів виразності форми видання.
·
Вибір елементів архітектоніки та їх параметрів (шрифтові, декоративні,
зображальні, пробільні елементи).
·
Основні показники видання: формат, обсяг, логотип, спосіб друку,
кольоровість, періодичність, наклад.
·
Архітектонічний елемент – не найпростіший елемент видання, а такий, що
сам або у поєднанні з іншими застосовується лише в даному випадку і своїми
параметрами впливає на формування «обличчя» видання, створення архітектонічного
типу.
·
Згідно з визначенням, до елементів, що впливають на формування
архітектонічного типу видання відносяться: шрифт, зображальні елементи,
декоративні елементи.
·
Порівнюючи архітектоніку рекламних
та наукових брошур, очевидно, що рекламні брошури будуть насичені
ілюстративними елементами, текстовими та зображальними добірками. Вони вирізнятимуться
кольоровістю, форматом. Елементами архітектоніки здебільшого будуть декоративні
елементи. А ось у наукових брошурах
акцент буде саме на текст (пробіли, абзаци, шрифти).
|